Monday 30 March 2015

Sistem Penjagaan Rambut Berkelemumur, Rambut Gugur dan Rambut Bercabang

syampu rambut gugur



Syampu rambut Shaklee mungkin agak asing bagi mereka yang baru mengenali Shaklee. Shaklee terkenal sebagai pengeluar vitamin semulajadi untuk kesihatan manusia yang dipercayai sejak 55 tahun dahulu. Tidak ketinggalan, Shaklee juga mengeluarkan produk penjagaan luar selain herbal blend cream seperti syampu rambut ini yang berkesan, semulajadi dan selamat.



Syampu Shaklee adalah bebas kimia dan diformulasi untuk penjagaan rambut yang sihat.



Sebelum, mari kita lihat reaksi suami yang takut melihat rambut isteri yang semakin menipis lebih dari rambut suami.





Rambut Gugur Merimaskan, Terutama Wanita Bertudung Ini... from iReach HD on Vimeo




Rambut sihat bermula daripada akar rambut yang subur.




Sekiranya anda bosan dengan syampu yang anda gunakan sekarang, apa kata anda mencuba sistem penjagaan rambut Prosante Shaklee yang dijamin berkesan, selamat dan semulajadi.



Sistem Penjagaan Rambut Prosante



Rangkaian sistem penjagaan rambut ProsanteShaklee terdiri dari 6 barangan kulit kepala dan rambut.



[caption id="attachment_1432" align="aligncenter" width="800"]syampu rambut semulajadi prosante Sistem Penjaan Rambut Prosante - Selamat, Berkesan dan Semulajadi[/caption]

[table id=8 /]



Di sini saya kongsikan beberapa set cadangan penjagaan rambut Prosante berdasarkan jenis-jenis masalah rambut yang mungkin di alami anda.



[table id=9 /]



Kajian klinikal menunjukkan sistem penjagaan rambut Prosante secara semulajadi mengurangkan kehilangan rambut sewaktu bersikat, meningkatkan ketebalan dan mengurangkan kerosakan untuk semua jenis rambut. Sistem penjagaan rambut Prosante tidak mengeringkan rambut anda tetapi membantu mengekalkan kelembapan dan melawan kerosakan.



Anda boleh mendapat rambut menawan, berseri dan sihat  dalam masa 30 hari, Insya Allah. Ini kerana setiap produk Prosante mengandungi Scalp Health Complex iaitu gabungan 10 vitamin, mineral dan herba.



Bahan-bahan seperti ekstrak swertia dan halia merangsang peredaran darah dan membekalkan tenaga untuk folikel rambut; mineral kulit yang penting seperti kuprum, zink, mangan serta vitamin A dan E untuk membantu metabolisma kulit kepala yang sihat dan minyak daun pokok teh serta ekstrak teh hijau untuk meneteng kerosakan akibat radikal bebas dan faktor-faktor persekitaran lain.



Paling istimewa adalah, tiada bahan kimia kuat yang boleh merosakkan rambut anda.



Jadi, dapatkan Sistem Penjagaan Rambut Prosante anda sekarang juga.



order vitamin shaklee, pengedar shaklee utara



Atau anda boleh juga dapatkan khidmat nasihat eksklusif dengan saya mengenai masalah rambut anda sebelum melakukan pembelian. Pastikan anda mendaftar ahli untuk mendapatkan potongan harga istimewa dari saya.



Hubungi saya, Nazifa SMS/Whatapps: 013-9330097 atau order@vitamin2u.com atau PM kami di facebook.



Testimoni pengguna syampu Prosante



sayampu rambut gugur



syampu rambut gugur



Ada tak dikalangan rakan-rakan atau saudara-mara yang mempunyai masalah rambut gugur, kulit kepala berkelemumur, rambut bercabang?



Kongsikan artikal ini di media sosial anda. Mungkin ada di antara mereka yang memerlukan info ini.



Share itu prihatin.



Terima kasih. :)

No comments:

Post a Comment